16. února 2010

Jak jsem pekli bábovku...


Pro dětičky, které chtějí za každou cenu pomáhat při pečení, mám tip, který mi poradila naše paní z rané péče. Nasypte mrňouskovi trochu mouky na talířek, či pekáček. Může si procvičovat prstík a malovat, nebo špejlí malovat obrázky. Nám tahle zábava vydržela jen chvilku, ale třeba se hodí pro jiné malé pěkařky a pekaře.:-)


Bábovka se nám opravdu povedla.:-)

5 komentářů:

  1. Jste šikulové, bábovka je pěkná a určitě i dobrá:-) Já to malování do mouky mám taky v plánu, budeme cvičit písmena:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Janicko, ta bábovka je jen k nakousnutí...skoda, ze bydlím tak daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Monika: Tak se těším na zamoučněnou reportáž.:-)

    Kamčí: Až přijedeš, tak upeču.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobrý nápad! My takhle "kreslíme" nebo spíš se hrabeme v SPC v písku na speciálním stolečku! Je to hodně podobní, akorát teda ještě podsvícené :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Písek je asi příjemnější na ručky, ale zkusit to můžete, třeba se to bude Nnušce líbit.:-)

    OdpovědětVymazat