12. února 2010

Ocenění


Já osobně si na tyto akce o nejkrásnější blogy moc nepotrpím, ale dostala jsem krásné ocenění od Moniky a Járy za prima blog a mám z něj velkou radost.:-) Teď je má povinnost oceňovat dál, což není zas tak lehké.

Ano mám pár blogů, kam chodím pravidelně. Nakukuji do života a dění a mám radost, když se vede dobře a jsou všichni zdraví a veselí. Držím palce Vilímkům, ráda chodím k něžné Miretti, samozřejmě nabírám sílu a nadšení u Járy, líbí se mi u Isabellky a nesmím zapomenout na Postižené děti, kde najdu spoustu zajímavých informací.

Ocenit bych ale chtěla blog Tušky a Ninušky, kam už chodím delší dobu a obdivuji trpělivost, velikou obětavost a krásné a upřímné psaní maminky o Ninušce a jejím životě a moc jim držím palce. Tak doufám, že také trošku potěším a hlavně přeji jen to nejlepší.

Pravidla tohoto ocenění : Zanechte jméno a odkaz na toho, kdo Vám dal toto ocenění na svém blogu. Pak nominujte 5 blogů, o kterých si myslite, že jsou užasné.

1 komentář:

  1. Jano, děkuju moc za tvá slova a za cenu.

    Ty bláho, já už dnes jednu dostala!!! Od Mišky. A teď mám dvě :-o

    A taky jsem tu zjistila, že pro mě z toho plyne povinnost někoho vybrat dál! Jejejeje, komu to mám dát, když už to máme mezi sebou skoro rozdané! No, zamyslím se. :o)

    JAni, ještě jednou dík. Papa L.

    OdpovědětVymazat