17. března 2010

Stávka

Já tu toho našeho mrňouse pořád vychvaluju a musím říct, že poslední dobou mi zrovna velkou radost nedělá.  Miláčkovi se nic nechce. Fňuká prudí, tahá mě za ruce a chce pouštět pohádky. To by jste nevěřili, my teď sledujeme pořád dokolečka vílu Amálku a strašně se mu líbí. No a myslím, že u něj zabodoval i Maxipes Fík, to má teď při Večerníčku záchvaty smíchu. 
No a hlavně mačká povětšinu dne všechny hrací hračky, mobily, foťáky, prostě, co se mu dostane pod ruku. 
A u stolečku...? Katastrofa. Všechno bojkotuje. Já pištím, kvičím, on kouká z okna, zívá, nebo ječí se mnou..něco přiřazovat nebo třídit? Ani náhodou. Na video jsem mu natočila pár známých písniček z knížky, jen jsem ukazovala např. kde běží liška k Táboru a jak za ní pospíchá ježek a .... to se mu líbilo, dokonce přitáhl poté i knížku a ukazoval si se mnou. Tak maličké potěšení.
Jen s velkým sebezapřením složí.


Tohle je v pohodě, jen vyndat a naskládat, nebo sezobat a srčit do kelímku.
 
Neplašte se, to je jen pro zábavu.


Tyhle dřevěné puzzle má docela rád, ale skládáme spolu.


Bojkot. Přitom do kostky tvary jakž takž dostanem, ale takhle rozebráné....nezájem.

No a tady ho vidíte, lotra. :-))Jedině žlutá zabodovala.


A to jsou malé vychytávky, kdy se mladý pán aspoň trochu chytí. :-)
Jen když jsou tam písmena, nebo čísla.

3 komentáře:

  1. Janicko,kazdej malej clovícek at s nejakym postizením, nebo bez má své fáze, kdy proste nechce....Neboj, vyleze slunícko, prijde nová síla a i nové podnety se zase rád neco ucit...urcite. Videa jsou moc hezká. Hezký zacátek jara a slunícko do Prahy

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, Štěpánek si orazí a zase pojede, vždyť jste udělali spoustu práce.Některé úkoly, které zvládá Štěpánek teď, děláme my s Járou a to je školák!
    Jani, koukni se do J. fotodeníku, něco tam ode mě máš:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi moc tlačím na pilu a to se Šíšovi nelíbí, čeká nás jedno vyšetření a panika vzrůstá.:-( Děkuju vám holky. Moni, ty mě teda rozmazluješ.:-)))Díky.

    OdpovědětVymazat