21. června 2010

Knihomolové

Tak jsem zase zavítala do knihovny a narazila na pár hezkých knížek. Tedy aspoň nám se docela líbí.
První z nich už mi doporučovala naše paní z APLY. Ať si zatím aspoň teoreticky vyjasňujeme, kam to "ee" vlastně patří. Nebojte se, v knížce nakonec plínka zůstane čistá a všechna zvířátka pěkně sedí na nočníčku a my s nimi tlačíme a hekáme seč nám síly stačí. :-) Knížka je to moc pěkná, velké výrazné obrázky.... Takže teorii máme zmáknutou....v praxi už to není tak veselé, ale netlačíme na pilu. Jen se potají modlíme, že to snad jednou přijde.
http://www.knizniweb.cz/jnp/cz/katalog/detail/tituly-V-VIS-Vis__co_ma_v_plince_mys_.html


Druhá knížka je už asi starší, protože jsem jí na internetu v prodeji už jen tak lehce nenašla. Ale my se u ní docela dobře bavíme. Stránky v knížce se dají ještě ohýbat a protiklady máme jako na talíři. Samozřejmě se u toho musí hodně hlučet...např. u krásné princezny óóóchat a u ošklivé čarodějnice se pořádně pitvořit, aby to mělo nějaký efekt, ale mrňousek se chytá a obrací s chutí.
http://www.pohadkov.cz/podivej-se-pod-obrazek.php?_ShopSearch[SearchType]=0&PaggingValues=2:10:7


A poslední nás také zaujala. Neplníme samozřejmě úkoly, ale přece jen trošku počítáme a prohlížíme obrázky. Velká knížka, obrázky jsou nafocené...moc se nám líbí.
http://www.agatinsvet.cz/6---10-skolacci/ucebnice-skolni-batohy/matematika/moje-prvni-kniha-o-cislech.html

4 komentáře:

  1. Jůůůů, Jani! Tak to je tedy super knížka.(jistě poznáš,která mě zaujala nejvíc) Takže jdu shánět knížku o myšce. Ostatní jsou taky moc pěkný, ale to víš, musíme řešit to, co je právě na talíři :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Jana a Šíšačervna 22, 2010

    Tak Vám držím palce Danko.:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné knížky, přeju, ať knihomola čtení baví:-)A to bobkování taky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Myška mě taky zaujala, ale u nás jaksi teorie vítězí nad praxí :))))

    OdpovědětVymazat