18. prosince 2010

Další a další....

...papírové výtvory a trocha toho malování.:-)


Štěpu opustila první vlna euforie malování štětcem. Při malování mu teď spíš pomáhám vést ručku se štětcem po papíře a asi to teď nějaký čas dáme k ledu. :-) Nevzteká se, to ne, ale zaujetí je minimální..Stromeček se mu líbil, nalepil i pár zmačkaných papírků, jako ozdoby,ale bez velkého nadšení. Víc se mu líbil sněhuláček, kde mi koule pěkně narovnal na sebe přidal i nos-mrkev a klobou k s větvemi. Já už to pak jen přilepila a dodělala zbytek.

 
Eli se naučila ve škole velikou papírovou hvězdu a hned jí doma taky vyrobila. Krásně nám zdobí okno v kuchyni.:-)  Babičkám jsme se snažily vyrobit obrázky k Vánocům. Techniku jsme odkoukaly od Moniky s Járou - tupování houbičkou.

A aby toho nebylo málo...na netu jsem viděla taková vystřihovaná přáníčka. Říkají tomu pop-up cards a  musela jsem si to hned vyzkoušet. Vypadá to velice efektně. Přáníčka byla jen zkušební  lepidlo mi papír  nakrabatilo a nevypadá to pěkně a vůbec, ještě potřebují dopilovat, ale jako inspirace dobrá.:-)

Myslím, že letos už toho tvoření bylo dost a vrhnu se konečně na ten předvánoční úklid.:-))

3 komentáře:

  1. Teda ... parádní výtvory! Nestačím zírat. Když já jsem tak antikreativní typ :o(

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, všechno se vám bando povedlo. Jeden šikovnější jak druhý!

    OdpovědětVymazat
  3. Jana a Šíšaprosince 19, 2010

    Tuška: Lucko, nic si z toho nedělej, já jsem zase antikuchařský typ.:-))

    Monika: Díky Moniko, rdím se tu nad Tvou pochvalou za nás všechny.:-)

    OdpovědětVymazat