16. ledna 2012

Trocha toho umeni

Skoro pravidelne si nechavam Stepku v patek doma. Ve ctvrtek uz je videt, ze ho skolka zmaha. Vstavani, deti ve skolce, dlouha cesta domu ze skolky.... Doma uz potom pri kazde malickosti place, takze v patek jsme vetsinou spolu doma a uklizime na vikend. Chci umyt vanu, Stipa mi do ni vleze a nechce ven, zamknu se na WC, abych mela klid na uklid, Stepa se snazi dostat na zachod otvorem pro kocky. Vyzehlene pradlo na posteli je v mziku rozmetano na vsechny strany a vysavac Stepanka honi a Stepa rve hruzou i radosti. No proste parada. Tak si pak spolu vzdycky trosku, krom jeho oblibenych her, udelame take neco uzitecneho. A vetsinou malujeme. To nas bavi oba dva.:-)
Ryba PRED
Ryba PO
Den a Noc PRED
Den a Noc PO
Prirazujeme barvicky
Zpivame pisnicky

2 komentáře:

  1. Jani, moc hezky spolu se Štěpánkem doma hospodaříte a pracujete:-) Jako vždy, moc hezké nápady (den-noc), také se mi moc líbí ty figuráčci na barvičky. Zkoumala jsem, jak jsi "zaknihovala" ty písničky z piktogramů. Já je totiž nejdřív laminovala jako samostatné listy. Později, když už se začaly hromadit, přidala jsem okraj na vazbu, ale pořád s tím nejsem spokojená. Chtěla bych je mít jako knihu. Ty je máš vytisknuté na A4 v eurofólii? Neuvažovala jsi někdy o knižním zpracování? Na trhu nic takového není a když se podívám, jak velký ohlas má obchůdek u Martiny, stálo by to za zkoušku. Máš vše krásně zpracované. My listy využíváme opravdu velmi často a musím uznat, že nám opravdu hodně pomohly.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, dekuju za pochvalu.:-) Ano basnicky strkam jen do folii a v jsou vsechny v deskach a vubec vsechny obrazky, ktere si Stepa rad prohlizi. To vis, ze me napadlo udelat nejaky sesit s basnickami, bavi me to a Stepa je ma take strasne rad. Ale obrazky nejsou moje, malovat zrovna dvakrat neumim a je to spousta prace a casu. Myslim, ze Martina basnicky brzo zacne prodavat take.:-)

    OdpovědětVymazat