18. února 2012

Ceske pohadky

 Cervena Karkulka


 Pernikova chaloupka


Hrnecku var!




O kouhoutkovi a slepicce




O Smolickovi

6 komentářů:

  1. Teda Jani, kde jsi našla takové perly? Se Sárinkou teď hodně čteme jednoduché pohádky, máme malá repolera, ale nevím, jestli z těch pár obrázků chápe děj. Takto zpracované pohádky jí v chápání určitě pomohou. Jsi dobrá, já na nic podobného nenarazila. Vůbec jsem netušila, že existují. Díky, díky a ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, no ja jsem si myslela, ze Stipovi taky trochu rozsirim obzory,ale ten se na to zatim nechce ani podivat.:-( Bavi ho jednoduche obrazkove posloupnosti, to ho bavi, ale tyhle pohadky ho nezaujaly. Mela jsem taky radost, ze jsem nasla klasicke pohadky, ale jak tam nejezdi auta a vlaky, tak je to nuda. :-( Leni nemate doma nahodou starou knizku Cervena karkulka
    http://www.antikvariat-domecek.cz/?5930,novakova-j.-suchl-j.-cervena-karkulka
    Mela jsem ji jako mala a moc se mi libila. Rada bych si obrazky aspon ofotila pro Stepanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já mám všechno:-). Chceš ji naskenovat a poslat?

      Vymazat
  3. :-))) Dekuju Leni, ale zminila jsem se o ni mamce a ona mi dnes volala, ze ji nasla na pude. Mam radost.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo, taková půda občas vydá poklady. Já už mám bohužel všechny zdroje vyčerpané, ještěže jsou ty antikvariáty. Ale už je to taky slabota. Knížka je opravdu hezky zpracovaná, čteme z ní často. Nedám na ty naše staré knížky dopustit. Jinak Jani, kdyby jsi cokoliv, kdykoliv postrádala, napiš a pokud to budu mít, ráda naskenuji a pošlu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi moje krevni skupina, co se tyka starych knizek.:-) A dekuju za nabidku, jsi moc hodna.:-)

    OdpovědětVymazat